Simple 22G Build 0.36ohm – Tsunami RDA


Simple 22G Build 0.36ohm - Tsunami RDA
    ------------------------------------------------------------------
    SUMMER CHILLOUT SALE: https://goo.gl/7hQpjt
    ------------------------------------------------------------------
    GearBest Mad May Sales: https://goo.gl/vkHMYw
    ------------------------------------------------------------------
    
    Here is a simple 22G Kanthal build for the Tsunami 24 RDA. 
    
    Product Info: http://www.gearbest.com/rebuildable-atomizers/pp_394533.html?wid=21&lkid=10105001
    
    Thanks for watching. 
    
    Like & Share the video to help the channel grow.

    Like it? Share with your friends!

    0

    What's Your Reaction?

    confused confused
    0
    confused
    fail fail
    0
    fail
    geeky geeky
    0
    geeky
    hate hate
    0
    hate
    lol lol
    0
    lol
    fun fun
    0
    fun
    love love
    0
    love
    omg omg
    0
    omg
    win win
    0
    win

    30 Comments

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    1. Wiw i can make 3-5x thicker clouds than he is exhaling only using 22g wire with 4 wraps also using a lg hg2 battery 3000 mah with 20 amps lmao on a single 18650

    2. anyone notice how he started on the tsunami but when he hit it to show the clouds it wasnt a tsunami rda. it was something else, terrible video. next ?

    3. Hey man nice build I personally do 14 wraps it comes out around the same ohm however I am the most dangerous vapor in my town cause I do .2 ohm builds on a mech 😱 yes I know it's dumb but I am careful love the video

    4. am i the only one who thinks this build is just a beauty to look at? i mean, using the same method on an SS316 or a NI200 could've been better imo

    5. I do 7 wrap and i got 0.36 ohm. Is it safe?
      My vape is
      Tesla invader 3
      Rda tsunami
      LG 18650 3000 mah 20A

      Idk whats the safe ohm for my vape

    6. this must be a juice and battery burner? I'm curious what's the flavour and vape like? I would probably go 9 wraps for dual coil set up. .24 is one of my favs though I will give it a go on my limitless plus RTDA… thanks

    7. why not 9 wraps at 0.02

      That build is a battery drainage and sucks twice the amount juice. wasted.

      I get the same at 1.7ohm 28G 8 wraps at 1.8drill. at 4.20volts and 13 watts. or try at 25 watts it heats up twice as fast as that….

    8. would'nt recomend this build to anyone … when you do large coil like that, the cotton in the center of the coil burns slowly until theres nothing left. pretty sure you noticed the missing coton piece when you re-wicked that lol