‘Cooking For Bae’ Instagram Account Collects The Worst Photos Of Food Posted On Social Media And Ads Hilarious Titles (123 Pics)


What is food without Instagram? And what is Instagram without food? The two go together like dogs and Snapchat. However, one account has set out to challenge this relationship. Instead of focusing on perfect compositions and delightful colors, Cooking For Bae is sharing some of the most unInstagrammable photos ever. From chitterling tacos to a pile of burnt ash, you might feel like a Michelin-starred chef just by looking at these struggle plates. The best part? They come with hilarious captions as well.

#1 Bae’s Coming Up With New Recipes And Wants Me To Ask If Y’all Would Smash Or Pass…

Image credits: cookingforbae

#2 Happy Salmonella Sunday, Bae!

Image credits: cookingforbae

#3 Bae Still Trying To Figure This Gumbo Thang Out. Somebody Get George Washington Carver On The Phone So He Can Tell Her This Is Not One Of The Uses Of Peanuts!

Image credits: cookingforbae

#4 So This Is Why Bae Is Here All The Time

Image credits: cookingforbae

#5 Damn Kim. I’ll Pass

Image credits: cookingforbae

#6 Guess Who’s Single! Looking For A New Bae

Image credits: cookingforbae

#7 Think She Forgot To Mention Bubble Guts And Diahrrea

Image credits: cookingforbae

#8 Sigh…i Just Cant…

Image credits: cookingforbae

#9 So Much Struggle Under Those Struggleslices

Image credits: cookingforbae

#10 All 115 Of You Need To Line Up 115 People Lied

Image credits: cookingforbae

#11 “I Ate His Liver With Some Fava Beans And A Nice Chianti “

Image credits: cookingforbae

#12 Thx _80sbaby_ . Saving One Bae At A Time

Image credits: cookingforbae

#13 What’s For Dinner Tonight?

Image credits: cookingforbae

#14 #howtokeepaman101 What Did You Learn?

Image credits: cookingforbae

#15 The Comment Said That These Are Chitterling Tacos. Hell Naw

Image credits: cookingforbae

#16 Man, What?

Image credits: cookingforbae

#17 Too Much Wrong To Be Done Right

Image credits: cookingforbae

#18 Look Bae Combined Two Of My Fav Things.. Poo Chips+struggledog= Poodog

Image credits: cookingforbae

#19 Slop With A Side Of Salamander?

Image credits: cookingforbae

#20 Why Yes My Friend, Tis A Struggle Plate With #struggleslices.. Welcome To Where Food Porn Come To Die

Image credits: cookingforbae

#21 Soooo Waffle House Is Open 24/7 Right?

Image credits: cookingforbae

#22 Pure Dog Poop On A Baking Pan

Image credits: cookingforbae

#23 Love Is Blind… Poo Sticks And Porridge

Image credits: cookingforbae

#24 Your Man Is About To Have The Bubble Guts

Image credits: cookingforbae

#25 Here Bae.. Cancerous Lung

Image credits: cookingforbae

#26 This Heifa Thinks We Can Really Tell The Diff From One Poo Piece To Another

Image credits: cookingforbae

#27 Guessing The Secret Is You Compiled This Dinner From The Church Dumpster…unwanted

Image credits: cookingforbae

#28 And You Will Be Single All Your Life With This Thinking Bruh

Image credits: cookingforbae

#29 Cooking For Bae

Image credits: cookingforbae

#30 Welp.. Chicken Looks Decent…

Image credits: cookingforbae

#31 Bae May Be Trying To Breakup

Image credits: cookingforbae

#32 Clearly She Loves This Man To Death… Stick With The Potato And Broccoli Bruh!!

Image credits: cookingforbae

#33 That Man Clearly Has Low Standards

Image credits: cookingforbae

#34 Is She Serious W/ These Struggledogs = Wedding Off

Image credits: cookingforbae

#35 This Heifa Just Messed Up Sangria For Me For Life!!

Image credits: cookingforbae

#36 Is What, Sending Him To The Hospital?!!!!

Image credits: cookingforbae

#37 I Don’t Even Know Where To Start. I’m Out

Image credits: cookingforbae

#38 I’m Shocked Someone Would Allow You To Cook

Image credits: cookingforbae

#39 If You Don’t Get The F….. Outta Here

Image credits: cookingforbae

#40 I Know You Didn’t Think We Were Done! This One Made My Flesh Crawl

Image credits: cookingforbae

#41 Hello? 911?

Image credits: cookingforbae

#42 At First Glance..thought It Was A Boiled Knee Cap..nah Just

Image credits: cookingforbae

#43 Pink Can Be Fun.. As In Pinkslip And Walking Papers *bye Felicia *

Image credits: cookingforbae

#44 Bae Knew His Culinary Limitations

Image credits: cookingforbae

#45 Please Use That Ot For Cooking Lessons Bae

Image credits: cookingforbae

#46 When Comments Get Real

Image credits: cookingforbae

#47 Eat The Cake Ana Mae!

Image credits: cookingforbae

#48 The 1st Comment Tho!!!! Lmao

Image credits: cookingforbae

#49 #whencommentsgetreal

Image credits: cookingforbae

#50 Do We Can Agree Bae Is Working With Very Few Teeth And An Iron Stomach

Image credits: cookingforbae

#51 Bae Trying To Kill Us With Her Favorite. Food Poisoning. On Monday’s We Have Salmonella

Image credits: cookingforbae

#52 We Clearly Have 2 Diff B
visions Of Heaven..smh

Image credits: cookingforbae

#53 The Bomb That Landed In The Toliet Shortly After

Image credits: cookingforbae

#54 Damn @applebees Doing Em Like That..smh

Image credits: cookingforbae

#55 That Poor Bird Died In Vain

Image credits: cookingforbae

#56 I Am So Confused..its Like Avatar vs. Middle Earth On This Plate.. Is It Undercooked Or Overcooked Or Both

Image credits: cookingforbae

#57 Reason #543,735 Why I Don’t Participate In Office Potlucks Anymore

Image credits: cookingforbae

#58 Dawg, Tf Is This

Image credits: cookingforbae

#59 Bae With The Bobby Flay Appetizers!! Had The Guest Going Wild!

Image credits: cookingforbae

#60 Someone Help Me

Image credits: cookingforbae

#61 Let Me Find Out! Knew That Coffee Tasted Funny

Image credits: cookingforbae

#62 Baked Vomit And You Only Notice The Sprinkles?!! Thats Love Right There Bae

Image credits: cookingforbae

#63 Sooo Yall Just Werent Going To Tell Me Sodraya Was Cooking For Bae This Morning

Image credits: cookingforbae

#64 No The Hell They Don’t

Image credits: cookingforbae

#65 Surprise Me And Move Out

Image credits: cookingforbae

#66 Morning…made For All You Baes

Image credits: cookingforbae

#67 And Here We Have Alien vs. Predator Casserole

Image credits: cookingforbae

#68 Ready?!! The Hell It Is!

Image credits: cookingforbae

#69 2 People Lied

Image credits: cookingforbae

#70 Not Sure About Y’all, But I’d Wait For Breakfast

Image credits: cookingforbae

#71 Oh.. And Thats Exactly What Bae Said “Eff This Dinner”

Image credits: cookingforbae

#72 When Comments Get Real

Image credits: cookingforbae

#73 Wait…have Y’all Had This?

Image credits: cookingforbae

#74 Yall Heifas Just Love Bacon Huh

Image credits: cookingforbae

#75 Bae Needs To (A) Raise Her Standards (B) Pick Up That Pepto On Her Way Home

Image credits: cookingforbae

#76 Guess That Doesnt Include You Bruh..

Image credits: cookingforbae

#77 Class Is In Session: Keep A Man 101. What Did Y’all Learn Today?

Image credits: cookingforbae

#78 Y’all See That Slice Of Cheese Laid Up As A Sacrifice To The Living God??

Image credits: cookingforbae

#79 And She Captioned It “Mama Did That”.. Did What? Create A Vomit Inducer

Image credits: cookingforbae

#80 And To End The Night. The Dessert

Image credits: cookingforbae

#81 Keep Telling Yourself That Bae. If It Helps You Sleep At Night

Image credits: cookingforbae

#82 Covered In #foodfromthestomach. Why You Feeding Bae That?

Image credits: cookingforbae

#83 Annnnd Done!

Image credits: cookingforbae

#84 Which One Of Y’all Did This Goofy Sh*t?

Image credits: cookingforbae

#85 Bae Made This Last Night. Do Y’all Want One?

Image credits: cookingforbae

#86 Bae Hooked Up The Pho

Image credits: cookingforbae

#87 Cooking For Bae

Image credits: cookingforbae

#88 But Bae…since When Is Canned Corn Soulfood

Image credits: cookingforbae

#89 Mmhhh.. Wonder Why He Is Leaving Again.. I Have A Thought.. Ijs

Image credits: cookingforbae

#90 Party Platters By Bae. Please No Dms For Orders

Image credits: cookingforbae

#91 Who Looks Forward To So Much Struggle?

Image credits: cookingforbae

#92 #whencommentsgetreal . Couldnt Have Said It Better Myself

Image credits: cookingforbae

#93 When Comments Get Real

Image credits: cookingforbae

#94 Creative Heifa… New Way To Slowly Kill Bae And Get That Life Insurance

Image credits: cookingforbae

#95 Name A Better Bae….i’ll Wait

Image credits: cookingforbae

#96 The Fact That Bae Thought This Looked Like An Insta Materpiece Instead Of Jr’s Diaper Is Mind Blowing

Image credits: cookingforbae

#97 Don’t You Dare Blame This On Pinterest

Image credits: cookingforbae

#98 So Much Struggle….so Little Food

Image credits: cookingforbae

#99 And Your Kids Will Secretly Hate You For. Life

Image credits: cookingforbae

#100 For The Health Nuts… Take Heed

Image credits: cookingforbae

#101 2nd Comment. Thats Your Real Friend

Image credits: cookingforbae

#102 Rotflmao.. That 1st Comment!

Image credits: cookingforbae

#103 $7.99

Image credits: cookingforbae

#104 Struggle Shells And Struggle Plate On Deck

Image credits: cookingforbae

#105 God Bless America!

Image credits: cookingforbae

#106 Oh… Thats What That Is? Maybe If You Squint And Turn Ya …naw..just Dont See It

Image credits: cookingforbae

#107 Glad Someone Said It

Image credits: cookingforbae

#108 That Time Again

Image credits: cookingforbae

#109 Eggs Over Easy With A Side Of Coon…..y’all Know Bae From The Country

Image credits: cookingforbae

#110 Photography Is Not Always The Answer. Booger Stew My Friends..

Image credits: cookingforbae

#111 The Spaghetti Struggle

Image credits: cookingforbae

#112 Oh…

Image credits: cookingforbae

#113 So Strategic With The #struggleslice Placement

Image credits: cookingforbae

#114 Clip From The New Starship Troopers Film..oh Wait Naw ..bae Just Cooked Again

Image credits: cookingforbae

#115 Sry _kingbry … Cannot Identify

Image credits: cookingforbae

#116 That Poor Ketchup

Image credits: cookingforbae

#117 I’m Str8 Bae..

Image credits: cookingforbae

#118 Its Just Too Much.

Image credits: cookingforbae

#119 Bae Hooked Me Up With This Bland Ass Low Country Boil

Image credits: cookingforbae

#120 So Now I Gotta Pick The Struggle Out My Salad

Image credits: cookingforbae

#121 Special Place In Hell For The 11 Ppl That Liked The Pepto Meatloaf

Image credits: cookingforbae

#122 Cant Have A Sunday Struggle Without Struggleslices Constipation & Regret

Image credits: cookingforbae

#123 *mortal Kombat Voice* It Had Begun!!! “Cooking For Bae Day” Is Upon Us!!!

Image credits: cookingforbae




Source link


Like it? Share with your friends!

0

What's Your Reaction?

confused confused
0
confused
fail fail
0
fail
geeky geeky
0
geeky
hate hate
0
hate
lol lol
0
lol
fun fun
0
fun
love love
0
love
omg omg
0
omg
win win
0
win

0 Comments

Your email address will not be published. Required fields are marked *